We Accept Dinar & Dirham

Kami hanya menerima Dinar & Dirham KGT sahaja. Sila call/sms untuk mengetahui harga KHAL dalam Dirham.

Sunday, April 3, 2011

Kenapa KHAL Perlu Dimakan Bersama Herba?

KHAL boleh diminum bersendirian begiru sahaja seperti yang diamalkan oleh kebanyakkan penduduk dunia pada hari ini. Cara begini juga dapat mengekalkan kesihatan yang baik bagi mereka yang ingin menjaga kesihatan dari awal dan terhindar pelbagai jenis penyakit kronik. Begitu juga dengan KHAL yang Perniagaan Qurba pasarkan ini boleh diamalkan oleh golongan muda yang masih sihat supaya dapat mengekalkan kesihatan yang baik atau untuk mereka terutama golongan wanita yang ingin bentuk badan yang ramping serta kelihatan cantik, segar dan ceria.


Tujuan utama kami bekalkan herba-herba terpilih untuk dimakan bersama KHAL adalah supaya pengguna mendapat keberkesanan yang maksimum dan lebih cepat berkesan terutamanya pada masalah penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis, obesiti, kolestrol, lemak yang berlebihan di usus perut, jantung serta mengatasi masalah gastrik, buasir dan penyakit berkaitan yang telah kami senaraikan pada tajuk "Khasiat dan Kebaikan KHAL" dalam risalah ini.

Kami memilih herba-herba tertentu untuk dimakan bersama KHAL ini adalah satu kelebihan "KHAZANAH PERUBATAN ISLAM" kepada masyarakat Islam khususnya di Malaysia kerana herba-herba ini juga sangat membantu ke arah kesihatan yang maksimum, sepertimana yang dinyatakan dalam kitab-kitab perubatan Islam. Satu perkara penting yang perlu diketahuidi sini bahawa penggunaan herba tidak menjadi masalah yang buruk kepada kesihatan badan.Herba tidak seperti pengambilanubat-ubatan moden yang menggunakan bahan kimia yang boleh membentuk kesan sampingan, sebaliknya herba tidak ada langsung kesan sampingan. Sekiranya sesuatu herba itu tidak diperlukan oleh badan maka ia akan keluar dari badan melalui proses pembuangan najis atau proses perkumuhan.

Kami mencadangkan supaya kita meminum KHAL bersama herba menurut kadar yang kami cadangkan dalam risalah ini supaya kesihatan kita bertambah baik serta kekal sihat. Seseorang  individu itu tidak sedar atau ketahui secara jelas apa yang akan berlaku terhadap kesihatan tubuh badannya dari hari ke hari, keran setiap hari kita juga memakan pelbagai makanan yang tidak sesuai dengan badan kita, yang berisiko tinggi untuk menghidapi pelbagai jenis penyakit yang tidak kita ketahui. Oleh ituherba-herba ini dirumus khas untuk diminum bersama KHAL dan diharpakan ia sebagai ejen pemangkin tambahan yang berkesan untuk mencegah penyakit, agar anda memperolehi kesihatan yang maksimum dan menjadi kebanggaan kami. Sesungguhnya "mencegah itu lebih baik dari merawat" dan Nabi saw meembuat isyarat bahawa "perut adalah punca penyakit".

No comments:

Post a Comment